15.11.2010

Pikkujuttuja


Isänpäivän kunniaksi syötiin autokakkua 
(joka valmistui pikana ilman suurempia suunniteluja ja aika
onnettomista materiaaleista, eli mitä kaapista löyty)


Ella maalaili Papalle puseron,
minä kun jokavuosi isälleni t-paidan maalaillut,
nyt tein muumin ja ella sai visioida loput :D
Ellalla on nyt joku muumi-fanitus-kausi menossa.
Paita ostonen.


Äitilläni ollut ynttärit ja hänelle tein puikkopussukan.



Ja itsekkin nelomista harjoitellut.
Mietiskelin että viimeisen 10v aikana olen neulonut vauvan lapaset,
kaksi koiran pukua ja pari tiskirättiä. Noin 20 työtä on aloitettu,
mut kaikki sit loppuviimein purettu... Nyt se kärpänen taas vaihteeks puras
ja joteki sain jo valmiiksi :D
Itseasiassa 2 nilkanlämmittimet eli säärystimet, (toiset vain kuvattuna) ja
kolmannet tulossa. Sopivan helpot ja nopeat tehdä.
Käsiala on kyl ihan harakanvarvasta :D
Mut ylpeä olen itsestäni, tää oli minulle iso saavutus.



Niitä kypärämyssyjä olen muutaman tehnyt, 
kuvaamattahan ne on jäänyt.
Ja vihdoistaviimein sain noi pul-rukkaset tehtyä. 
Vaan alkopa kone suttaan ja sylttään, grrrr.
Ekakerta ku noin teki... joten ens kerralla apukeinot mukaan...
Rukkasia siis tulossa lisää, niitä ku tarvii aina.


Tuossa ois aikakasa ommeltavaa.. aika vain potkii vastaan.
(ne joulumyyjäiset)
Joten luovanleikin osallistujat, älkää kovin suuttuko, jos posti kolahtaakin vasta
ensi viikolla... Ja Anne, arvontaplkinnon housut on aloitettu :)


8 kommenttia:

  1. Hieno autokakku, varsinkin jos on kerta ihan ex tempore tehty. :-)
    Munkin pitäis tollainen puikkopussukka tehdä joululahjaksi. Oliko sulla ohje tuohon jostain vai omasta päästäkö kehittelit?

    VastaaPoista
  2. Hienot säärystimet! Niitä voisi itsekkin tehdä...
    Ja huiput nuo tumput! =)

    VastaaPoista
  3. Paljon olet taas ehtinyt! Tsemppiä niiden myyjäisompelusten kanssa :)

    VastaaPoista
  4. Hieno on kakku :)!! Kivat säärystimet. Mulla ne on kans suunnitelmissa tehdä ensin tytölle ja siitten ehkä itelle :o. Sopivaa tasoa minun kudelmille, jos vain jaksaa tehdä parin ;)... :D

    VastaaPoista
  5. Onpa upea kakku :) Vai että ihan ex tempore, ei multa vaan onnistuisi!

    VastaaPoista
  6. Kiitoksia :)

    Kakkujen kans myös olen hyvin kriittinen, olenhan ammatiltani kondiittori....

    Marjuska, oma kehitelmä, osvittaa olen kattonut muiden bloggaajien tekemistä pussukoista. toi mun tekemä on sellainen että siihen mahtuu pitkätpuikot, sukkpuikot ja pyöröpuikot sit alas.
    Ohjekkin saattaa googlettamalla löytyä.
    Mut siis ei tuollainen ole vaikea tehdä omasta päästä :)

    VastaaPoista
  7. Tosiaankin mukavannäköinen kakku! Eipä minulta onnistuisi tuosta noin vaan :) taidankin jäädä seurailemaan tekeleitäsi.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, tervetuloa toistekkin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...